Buch macht Schule - Buch macht Schule - Schule macht Buch SchülerInnen schreiben und vermarkten ihren Roman Ein Bildungsprojekt für Schulen von Carola Kupfer und Wolfgang Schröck-Schmidt

Buch macht Schule Schule macht Buch. SchülerInnen schreiben und vermarkten ihren eigenen Roman. Ein eigenes Buch als Unterrichtsprojekt. Projektarbeit gehört an vielen Schulen mittlerweile zum Standard unabhängig von Schulart und Altersgruppe. Dass Schulklassen oder Kursteilnehmer im Rahmen eines fächerübergreifenden Projekts ein ganzes Buch schreiben, ist etwas Besonderes. Das Bildungsprojekt der Regensburger Schriftstellerin Carola Kupfer und des Verlegers Wolfgang Schröck-Schmidt funktioniert .Die M.

OVERVIEW

The web page buch-macht-schule.de currently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have crawled twenty pages inside the site buch-macht-schule.de and found three websites associating themselves with buch-macht-schule.de.

BUCH-MACHT-SCHULE.DE TRAFFIC

The web page buch-macht-schule.de has seen alternating levels of traffic through the year.
Traffic for buch-macht-schule.de

Traffic ranking (by month) for buch-macht-schule.de

Traffic ranking by day of the week for buch-macht-schule.de

LINKS TO BUCH-MACHT-SCHULE.DE

WHAT DOES BUCH-MACHT-SCHULE.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of buch-macht-schule.de Mobile Screenshot of buch-macht-schule.de Tablet Screenshot of buch-macht-schule.de

BUCH-MACHT-SCHULE.DE SERVER

Our crawlers detected that a single root page on buch-macht-schule.de took one thousand seven hundred and thirty-four milliseconds to come up. I detected a SSL certificate, so we consider buch-macht-schule.de secure.
54.77.45.224

We caught that this website is utilizing the nginx os.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page buch-macht-schule.de has the following in the web page, "Buch macht Schule Schule macht Buch." I saw that the website also stated " SchülerInnen schreiben und vermarkten ihren eigenen Roman." They also said " Ein eigenes Buch als Unterrichtsprojekt. Projektarbeit gehört an vielen Schulen mittlerweile zum Standard unabhängig von Schulart und Altersgruppe. Dass Schulklassen oder Kursteilnehmer im Rahmen eines fächerübergreifenden Projekts ein ganzes Buch schreiben, ist etwas Besonderes. Das Bildungsprojekt der Regensburger Schriftstellerin Carola Kupfer und des Verlegers Wolfgang Schröck-Schmidt funktioniert ."

SEE SUBSEQUENT WEBSITES

District Information Public Relations Kurukshetra

District Information and Public Relations Kurukshetra. Tuesday, 22 March 2016. Monday, 21 March 2016.

Election Department Kurukshetra

Saturday, 11 October 2014. Thursday, 4 September 2014. Tuesday, 7 August 2012.

World through my eyes

Mera Jeevan ,Meri Duniya. Sneak in for a movie. Choice for the rest of my life. Shining star amidst vast sky. Faster than aeroplane but cheaper than taxi. Deep wound still oozing blood. A warm welcome to unexpected death. Be clever while you speak. Epitome of love and patience.

Fotogalerie Nivničky

Štěpánské zpívání pod vánočním stromem v Nivnici. Zdobení vánočního stromu N i v n i č k y. Vánoční koncert v Lázeňském divadle v Luhačovicích. Stará Ves nad Ondřejnicí - festivl Františka Lýska. Zpívání v Českém rozhlase Brno. 17 festival fašanku ve Strání. Ženké sbor y ve Velké nad Veličkou.